11 juni 2009

Het ultieme levenselixer

Even klikken, naar beneden scrollen en 14 minuten staren naar deze ultieme levenselixers op Hollywood Tuna. Nee, niet naar buiten, langs de geraniums op, maar naar de mooie tieten van de dame op de foto. Nee, je hoeft niet trouw te blijven aan deze mooie meid, vreemd gaan mag ook, als ze maar minstens een cup DD hebben, liefst zonder verpakking. Drie maal daags herhalen en je leven wordt niet alleen spannender maar je gaat ook nog wat langer mee.

Kijk, dit is nu wetenschappelijk onderzoek waar we iets aan hebben. En dus kwam het al vanaf 1997, op tijden dat de mensheid in verwarring was, telkens opnieuw, als een soort troost, in het nieuws. Na maandenlang borsten-staar-onderzoek kunnen we het volgende vaststellen:
- Door drie maal daags 14 minuten naar onverpakte borsten te staren wordt bij heteromannen, en bij dames van de damesliefde, het leven met één hele dag verlengd;
- Bij heren van de herenliefde wordt het leven met één dag verkort als ze naar genoemde damesborsten kijken. Deze heren adviseren wij om bijvoorbeeld hiernaar te kijken voor een nog niet nader onderzocht resultaat.
- Bij het staren naar verpakte borsten werd het resultaat met de helft gekort.
- Er mag uitsluitend gestaard worden. Het ongecontroleerde afdwalen naar andere lichaamsdelen kan tot onverwachte en zeer gevaarlijke resultaten leiden. Er zijn vele gevallen bekend waarbij proefpersonen, die hun ogen lieten afdwalen van de borsten van hun buurvrouw naar de belendende delen, ter plekke overleden aan een door grote schrik en afschuw veroorzaakte hartstilstand en de daarop volgende ademnood.

Door teruglopende kooplust van de consument en vanwege een stijgend aantal eigenwijze ongelovigen bij de zieltjeswinnerij van de Kerken, wordt er van dit verschijnsel gretig gebruik gemaakt door de zieltogenden marktpartijen. Ze organiseren nu al enige tijd opleidingen voor hun colporteurs, deurdouwers en andere koopovertuigers, in het van andere opleidingen bekende tasjesdievenopleidingskamp. Het doel van de opleiding is om argeloze en graag weerloze, alleenwonende mannen, door speciaal op hun cupmaatcapaciteiten geselecteerde dames, te laten bezoeken om producten te promoten.

Deze Florence Nightingales zijn gekleed in een verderfelijk kort rokje en een speciaal voor dit doel natgemaakt T-shirt waaronder, de Here beware, géén BH. Na het plaatsen van hun sierlijke voetje tussen de deur komen ze binnen. Door afwisselend hun armen ten Hemel te spreiden of stevig onder de borsten te kruisen boeien ze de belangstellende staarder en promoten door deze ondersteuning hun producten zoals groene stroom of de bijbel. Door de standaard bedektheid van hun ultieme levenselixers wordt je levensverwachting maar met een halve dag per 3 sessies verlengd. Misschien als je braaf belooft om de gepromote producten af te gaan nemen, dat daar nog wat aan te doen is.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen